جلسه پیرامون تشکیل گروه و بند جدید امیر تهرانی
5 (1)

تشکیل گروه موسیقی

امروز روز 10 اردیبهشتماه سال 1401 مصادف با روز ملی خلیج (همیشه) فارس و چهلم نوروز سال جدید در استودیو امیر تهرانی، پیرامون موضوع همکاری های موسیقی میان اینجانب و دوست و همکار خوب و عزیزم مبین بلوچی، جلسه بسیار خوب و مفید و اساسی داشتیم و بر این اساس بنیادها و پیشنهادات موضوع همکاری موسیقی در قالب تشکیل گروه بند حرفه ای و اختصاصی مان مطرح و با شاکله کلی آن موافقت به عمل آمد.

تشکیل گروه موسیقی

مبین عزیز نوازنده حرفه ای گیتار کلاسیک و پاپ و اسپنیش است و بطور حرفه ای به صدابرداری و صداگذاری و تنظیم موسیقی می پردازد.

شخص اینجانب هم که مدیر استودیو ضبط امیر تهرانی هستم و علاوه بر انجام همه خدمات استودیو موسیقی به تنظیم و آهنگسازی و میکس و مستر و نوازندگی می پردازم.

اینجا نقطه شروع حرکت گروه نوپای موسیقی ما کلید خورد و انشالله هدف از تشکیل این گروه در آینده، تولید موسیقی خوب و حرفه ای پاپ و آثار فاخر در این زمینه خواهد بود.

حتما در ادامه و در پی تشکیل و تکمیل این گروه خوب موسیقی دوستان و همکاران دیگری به ما خواهند پیوست ولی بطور خاص مشخص شد که در گروه و بند و تشکیلات ما مدیران و تصمیم گیران اصلی اینجانب و دوست عزیزم مبین، خواهیم بود.

هنوز بر سر نام بند و گروهمان به نتیجه قطعی نرسیده ایم، ولی از طرف بنده بعنوان پیشنهاد، نام “ایمان بند” بعنوان نام گروه مطرح گردید و بطور ضمتی مبین عزیز نیز با آن موافقت نمودند.

*مضمون “ایمان” در این نام ایمان و اطمینان قلبی افراد گروه به “موفقیت” و دستیابی به اهداف گروه می باشد.

ولی از دیگر تصمیمات مهمی که در این جلسه به آن تاکید شد، موضوع تهیه پیش نویس و آیین نامه گروه بود تا روال کار برای سایر عزیزان و همکاران و نوازندگان جدیدی که با گروه موسیقی ما شروع به همکاری می نمایند، از ابتدا مشخص و منظم و هماهنگ باشد.

همچنین ببینید >> دعوت همکاری تشکیل گروه موسیقی

 

مهم! برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[کل: 1 میانگین: 5]